13 August 2011

~Diari Ramadhan Muka Surat 3~

Selamat Subuh semua !!!

Alhamdulillah dapat gak aku sahur walaupun dengan kurma dan air je. Ni semua ekoran kejadian semalam ye. Mana yang tak tahu apa terjadi semalam rajin-rajin la pegi baca dekat post "Diari Ramadhan Muka Surat 2 ye". Azan Subuh baru je masuk ni. Mendayu-dayu suara muazzin tu. Sejuk hati mendengar.

Dok belek-belek facebook ni aku ada terbaca status dari sorang kawan aku ni. Kelakar la pulak aku baca. Jom kita layan sama-sama.   

Taken from Sitie Zue :

Kuih paling gangster= Lompat Tikam
Kuih paling sexy= Puteri Mandi
Kuih paling keji= Taik Itik
Kuih bajet cute= Cek Mek Molek
Kuih untuk awet muda= Seri Muka
Kuih paling alim= Kuih Ketayap
Kuih penyakit lelaki kronik= Batang Buruk
Kuih suka pukul= Kuih Lompang
Kuih dalam zoo= Badak Berendam
Kuih untuk Sam Polis Trafik= Kuih Sampreeeeettttt
Kuih yg bangun sendiri= Kuih Bangkit
Kuih org x mandi= Kuih Bau-lu
Kuih paling tenteram= Kuih Makmur
Kuih paling lembap= Kuih Siput

hahahahaha...kuih bajet cute pon ada..
Ok la Subuh pun dah masuk. Yok Solat !!!

3 comments:

  1. kuih paling tak sedap ialah kuih telinga india..hehe. tau tak kuih ape?

    ReplyDelete